To je život, to nije reklama (TV manijak, drugi deo)
Gledajući televiziju, kako ovu našu tako i onu stranu, ne mogu a da ne primetim da iako je po zakonu da reklame traju do šest minuta to niko ne poštuje. Marketing je postao sve. Marketing je postao Bog. Reklame su deo naše svakodnevnice. I to nije problem, jer živ se čovek na sve navikne.
A gde je onda problem?
Vrlo je teško napraviti razliku između dobre reklame i one koja ti ubije svaku želju za ponovnim gledanjem iste ili stvori kontra efekat, odnosno dovedete u stanje da nikada, ali nikada ne želiš da kupiš taj proizvod ili koristiš taj proizvod. Takvih je video spotova u poslednje vreme vreme i previše. Stručnjaci za marketing su stvarno počeli da preteruju u svakom smislu. A što je najgore nisu samo problem televizijske reklame, tu su i brendirani autobusi, brendirane zgrade, a po svemu sudeći uskoro će početi i nas same da brendiraju. Pa će tako ljudi koje boli stomak imati istetovirano ime leka na stomaku. I tako sve u krug. Problem ne bi bio toliki da su to neke zanimljive i poučne reklame. Naprotiv tada bi sve bilo mnogo drugačije, ali samo kad pomislim na jednu reklamu za lek protiv gasova u kojoj se čuje zvuk ispuštanja istih a dokumenta u kadru se razlete, meni se prevrne želudac.
Gde su nestale ideje?
U želji da što jeftinije prođu dok snimaju određene reklame, agencije štede na svemu. Ali, nije potrebno puno para da bi se snimila reklama, nego samo dobra ideja. Te ideje su uglavnom nestale, i reklame se snimaju samo da bi se snimile, a ne i da pošalju pravu i odgovarajuću poruku. Tako dobijamo hiperprodukciju užasnih tv spotova koji su više nego sramotni. Nekada su reklame bile u produkcijskom smislu mnogo jeftinije, ali svakako nije bilo ovakvih gluposti koje nam se danas plasiraju.
Šta im je činiti?
Ovo je poslednji trenutak da se ljudi koji se bave proizvodnjom i osmišljavanjem reklama saberu i počnu da stvaraju kvalitetni propagandni materijal, jer je ovo sad već vređanje inteligencije, a čak i nije smešno.
http://www.youtube.com/watch?v=SYfookSklWQ

SA LINKA NA REKLAMU SA REKLAME NA VENDIJEVO PIČKARANJE SA NEKOM NE ZNAM KOJOM I MIŠ ILI MIŠIĆ ROKFORD ILI ROKVORD(KLIP+KOMENTARI)I TU MI JE VEĆ POSTALO NEKAKO SMEŠNO...
Autor brainslave — 14 Apr 2012, 10:48